Monday, June 9

Week Week IN...

A: 咩嘢叫做day day IN 呀?
D: day day IN, 咪即係day day IN囉, 你試下譯做中文......
A: 日日入呀? 咩嘢叫日日入呀? 我唔識喎......
D: 你用下你啲想像力啦, 乜鬼都問......
A: 日日入? 會唔會好似好密咁呢?
D: er... 有啲人得掛...
A: 真係得?
D: 各人有各人喜好, 各人有各人能力啦......
A: day day IN就唔好啦... 不過我想week week IN喎...
D: 你同我講做乜啫, 你同你朋友講啦呢啲嘢......
A: 我依家都係month month IN咋...
D: 都話唔駛話我知咯....

2 comments:

F4 said...

可憐我連 year year IN 都沒有.

Donald Kwan said...

F4,

你要求高啫...

Blog Widget by LinkWithin