Thursday, June 12

出賣朋友事件簿II: 低級鬼屋...的續集

在"出賣朋友事件簿II: 低級鬼屋"刊出的一個月後......


朋友丙: 嘩大件事!
DK: 係係, 乜事呢?
朋友丙: 我公司hk office....今日有大批police嚟過.....
DK: WHY???
朋友丙: 商業罪案調查科, 拉咗個Head of HR.....
DK: WOWOWOW, 你入咗社團公司? HR都搞商業罪案? 係咪用月薪13萬請咗好多自己友??
朋友丙: 係啦, 我真係好驚呀!
DK: 真係古怪喇你公司...
朋友丙: 我都覺呀!
DK: 係喎, 你公司仲有巨頭姦情添喎
朋友丙: 係呀..點算呀....
DK: 唉~我俾唔到意見你, 我個心都好十五十六唔係好舒服......
朋友丙: 師傅話我o係呢度會好....有得升喎, 但係到頭來就係一肚氣
DK: 咁即係師傅唔係好準?
朋友丙: 一時時啦... 我公司真係好恐怖......
DK: 係呀, 我都覺呀, 低級鬼屋嘛......
朋友丙: 直頭鬼域嚟添啦!
DK: 放輕鬆, 都唔關你事
朋友丙: 鬼域真係鬼域,我喺度個半月未好過...
DK: 你個心定返啲未?
朋友丙: 未!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin