Thursday, May 8

出賣朋友事件簿II: 低級鬼屋

朋友丙: 公司呢度真係愈來愈恐怖……早幾日, 我見到大佬聽是非個樣...真係好狗
DK: um...JOBSDB個網址你有冇??
朋友丙: haha....我呢幾日聽左好多野, 包括大佬d縮骨野...仲有大佬點同其他部門的人一齊蛇鼠一窩....
DK: 嘩...hehe
朋友丙: 仲有呀, o係公司裡面, 個個都各懷鬼胎......為左瀉膊, 諗埋d鬼主意......product development的阿大就扮大佬......佢就明恰我大佬, 但係我大佬又唔出聲...我大佬就恰我地......呢度d人d英文又勁恐怖喎……

Dear Nxxxx,

Morning!
Cxxxxxxx Cxxxxxxx ,she join our term and will reponsible for diamond ,i pass you information to her and she will contact you late, please take care and kind helpful. Cxxxxxxx. Thank you! Once again,Thank you for you kindly helpful me and cooperate!

Keep in touch.

Best regards

朋友丙: purchasing 經驗又無, product knowledge又唔識, 英文又屎......不過呢段英文email係一個好有經驗的buyer寫的...我真係唔知佢以前點同阿差(印度人)買貨......
DK: 你講到你公司好似海洋公園那間中式鬼屋咁......
朋友丙: 仲有, 大佬同asst mgr好似有姦情......呢樣我都feel 到小小
DK: WOW-WOW, 好浪漫的鬼故事嚟喎......
朋友丙: 大佬結左婚有個女.....女的又有男朋友, 剛剛先去完菲律賓玩...
DK: 你點知?
朋友丙: 佢地講架ma...
DK: 咁又唔係"你FEEL到少少啦", 係"係人都講緊"啦
朋友丙: 但係姦情呢d野真係feel到小小......因為個女的只係成日話我地個office manager唔好唔好...又永遠唔會話大佬唔好......
DK: 哦.....我以為你話姦情呢件事, 係人都講緊添.....
朋友丙: ........仲有, 呢間公司裡面千祈唔好話任何事俾你身邊最信得過 o既人知添呀.......
DK: 吓......都幾恐佈吓喎.......那你抺咗我頭先那句去啦, 去唔到海洋公園咁高喎......似荔園那間多啲......

5 comments:

casper said...

我英文都叫屎, 睇完之後我覺得自己好好多, thank you!! :p

Anonymous said...

好正!!嗰段英文真係想學都學唔到..
我公司啲同事仲騎呢,真係要寫哂出黎仲長篇過金庸小說!!
最正係朋友丙...真係你朋友?
係朋友就最好...
來說是非者
便是是非人

Donald Kwan said...

CASPER:

段英文真係....

Donald Kwan said...

anonymous:

那段英文真係好難寫架...我的都恐怖... 但都唔及佢呀...

朋友丙係我朋友啊..... 佢公司都真係好騎離下架, 唔係做咗好耐, 都已經咁多不滿, 有得轉就轉啦...

Anonymous said...

其實騎呢公司都幾好玩,日日新鮮,每日都有唔同既笑話,所以話轉工但都做咗兩年,雖無奈但起碼唔會悶囉...
今朝同的士司機談論現今中學生的英語水平,慘不忍睹,有個會考生寫咗句:
he are good than you.
成為一時佳話.
我心入面都有句:OMG~~~

by anonymous

Blog Widget by LinkWithin