Tuesday, July 1

71出海記

火爐姥姥替老公財哥慶祝生日搞了碧波盪漾一天遊, 剛巧七一假期難得久違了的陽光普照, 正!

剛學懂了徒潛, 當然帶備架生上陣, 不過朋友們對我那對特大特長的蛙fin不住取笑(因姥姥、財哥及波拉的那對也是沒有鞋的輕巧型)...... 其實在香港的海域徒潛是什麼也看不見的, 大小長短也沒大關係。

今次算是本年度第一次出海曬太陽, 可能不斷上水下水, 曬得不算劇烈...... 今年要曬黑一點。

用新相機拍攝了很多照片, 歡迎到Photo Blog慢慢欣賞。



Photo Blog連結:
七一大遊艇 01.艇客篇
七一大遊艇 02.自己篇
七一大遊艇 03.景物篇
七一大遊艇 04.總合篇 (←slideshow)

4 comments:

naruto said...

panasonic?
好唔好用?
呢隻係咪無得換鏡頭嗰隻?

casper said...

我已經俾人投訴我過黑, 我相信我唔可以再曬太多... :(

Donald Kwan said...

naruto:

應該係Nikon P-80呀.

都ok user friendly呀.. hehe

Donald Kwan said...

casper:

睇相你都真係曬到幾黑架..:D

Blog Widget by LinkWithin