Tuesday, July 22

"窩姨"的後現代電影口味

A: 睇完"黑夜之神"兩次, 仲係好興奮, 都有打算睇第三次...
B: 吓? 我都覺OK, 但唔係好睇成咁囉...
A: 部戲都唔係講愛情, 你點會鍾意喎...
B: 咩呀... 個女主角臨死那段, 仲有讀那封情書那段好感人吖, 係愛情片嚟架, 不過我唔覺得好似人人咁話咁好之嘛...
A: 今個星期做"Wall-E", 咁唔駛預你啦, 都唔係愛情片...
B: 咩話? "窩姨"? 咩嚟架? 講咩架?
C: "窩姨的後現代生活"呀, 劉嘉玲做架, 結婚前最後之作呀...
B: 有部咁既戲咩? 未聽過喎... 咩嚟架, 好似好爛咁既......
A: 唔係呀, 係講第一集斯琴高娃個女趙薇長大咗, 由劉嘉玲飾演囉......
B: 嘩, 咁要睇!
D: 你地唔係玩佢啦, "Wall-E"---"太空奇兵-威E", 迪士尼同PIXAR最新動畫卡通呀...
B: 唓...... 我都唔鍾意睇卡通片, 冇嚟人氣, 有邊個會鍾意有真人唔睇走去睇啲假嘢啫...
A: 係喎, 你唔鍾意睇動畫架喎...
B: 係呀, 迪士尼喎, NO NO NO..., 史力加呢, 醜到佢吖..., TOY STORY, 得啖笑囉... 仲有仲有, 人人話嗰個宮崎駿啲卡通好睇喎, 嗰套"千與千尋", 悶到我呢, 我睇到浴場那幕就頂唔順, 走咗去隔離院睇鄭伊健那套"咩咩攻略".....
A, C, D: 吓?????????? "千與千尋"都悶, 冇乜可能會悶喎......
B: 我俾晒機會佢架啦, 就啱時間, 3點10分做乜鬼攻略, 悶就走去睇鄭伊健...... 宮崎駿就係唔係好睇囉... 乜嘢天空之城呀, 龍貓呀, 都唔方好睇啦.....
A: um....... 你唔係話俾我哋聽, 你覺得"乜乜攻略"好睇過"千與千尋"喎......
B: 咁係嘛......

1 comment:

小臭 said...

我同意窩姨!!"千與千尋"的確好悶,不過乜乜攻略會唔會好睇d就唔知勒.

Blog Widget by LinkWithin