Tuesday, February 3

十年前的MD機裡有......

10年前的1999年, 正在東京留學, 同學們及兼職的同事們全是日本人, 若不打電話回來香港, 幾乎可以一句廣東話也不用說.......最長記錄是11天......一轉回每個發音也要用力說的母語說話的後遺症是, 咀巴兩旁麻痺的痛.......

那些日子其中一件最成功的成就是, 替香港的傳媒做PART-TIME, 用公數買的菲林呀沖晒呀, 累積的積分夠我免費換了一部全新MD機.....


Misia - つつみ込むように

(這首歌當年也算慢熱, 在流行榜很長時間,
差不多個個星期看COUNTDOWN TV都看到這個MV)

宇多田ヒカル - Automatic

(當年無人不懂啦呢一首歌...)

Mr.Children - Everything(It's you)

(呢首由我去東京前已聽, 聽咗兩年都冇洗到....)

SPEED - White Love

(當年還住宿舍時, 有個四眼矇眼日本仔勁喜歡上原多香子, 日日係度唱~果てしない~)

MAX - Ride on Time

(Ride on跟Lion以日文拼音發音近似,
有次MAX扮獅子唱呢首歌, 我睇到笑到死咗....)

Black Biscuits - Timing

(當年的徐若瑄在整個日本真係紅爆, 呢首歌又紅爆,
連續幾個月差不多個個禮拜都見佢上幾次電視)


安室奈美惠 - Respect the Power of Love

(最記得電視節目訪問街頭的女子, 對她們嚟講乜嘢係幸福.....
除咗可以成為Morning娘新成員外,
最多的答案就係安室奈美惠...)

Judy and Mary - 散歩道

(我的SONG OF THE YEAR 1998, 我可以連聽10次...)

Morning娘 - LOVE MACHINE

(我當年的男同學, 點都是但會喜歡其中一個Morning娘,
尤其是後藤真希, 加護愛同辻希美;
女同學就去唱K時點都會唱返一兩首她們的歌...
見到佢地喺電視出現都係好鬼開心...)

4 comments:

casper said...
This comment has been removed by the author.
casper said...

個時我都係聽嚟d歌, 當年真係好hit!!

Donald Kwan said...

casper:

個時啲歌, 同依家啲, 真係高出好多皮...

Anonymous said...

Judy and Mary - 散歩道<--呢首歌好像係「星河滿月」的主題曲,吾知有無記錯~^^

Blog Widget by LinkWithin