Saturday, January 24

廿年前的卡式機裡有......

20年前的1989年, 年紀輕輕只十六半, 當時我的Walkman只會播放四盒卡式帶.....



工藤静香 - MUGO・ん...色っぽい

(阿木村嫂當年個頭...)

TM NETWORK - Get Wild'89

(我想小室哲哉當年也沒想過10年後會很風光, 10後又有今時今日...)

Wink - 淋しい熱帯魚

(此片段為 08日本唱片大賞 Wink再次重組唱出1989年的唱片大賞金賞得獎作)

光GENJI - パラダイス銀河

(唔知呢七個少年依家乜樣...)


很多回憶喔....

2 comments:

Fun said...

MUGO・ん...色っぽい --> 我成套台風識做晒架 :)

淋しい熱帯魚 --> 呢首直情係大賞得獎歌曲黎架!

Donald Kwan said...

MUGO??...色??? --> 我成套台風識做晒架---> 我都學扮過吓架, 不過唔神似之嘛... :D

Blog Widget by LinkWithin