Saturday, September 5

男女喜愛玩球

半推半就代表部門參加公司搞的慈善保齡球賽。一隊五個人, 兩個小時打三局, 最高分的隊伍有獎盃之類。

24隊參賽, 結果我隊堂堂進入頭20位; 而我個人的貢獻最良多, 三局中每局也是全隊中最低分。

比賽前, 阿某秘書對我說: 「Donald, 聽講你啲慢溜波好勁喎....」

我回答"慢溜補中法"是在南華會跟劉德華學的.........



原來公司卧虎藏龍, 有多隊也像極專業球員, 又私家波又私家鞋, 還是以專業手推有輪保齡球袋一車一車的運來.........

比賽進行中, 左邊拎那隊位位過200分, 右邊拎那team又連續五連環全中........

另一阿某秘書走來問我, 為何我打得像是沒有壓力........

想也不用想便答道: 「你望吓左望吓右就知道唔駛同佢咁認真啦, 玩下咪算囉......」



回到家中, 發覺手指公很痺..........

No comments:

Blog Widget by LinkWithin