Thursday, December 7

跳舞苦手III

以下是朋友表姐菁在她的部落格中對我及另一位同學的評述......

「琴晚o個堂...真係笑死我....想起都忍唔住... :D...但係...朋友X麟同埋X四, 加油呀!!! 你地Catch倒o架啦! 原來yumiko 同sammi 對你地起倒咁大作用嘅, 下堂我地識做o架啦...」 (引用原文)

不知為何, 要自己練好導師F教的又跳得亂七八糟, 看見鏡中的自己也按捺不住狂笑出來。但若要扮YUMIKO及其「相對濕度」dancers(其中一位是好友H.L.)又神似十足, 學鄭秀文跳"別過界...別見怪..."又會相當傳神.....

看來, 若我要像郭富城一樣演技開竅(我的是舞技開竅), 唯有完全放低靚仔形象, 讓自己的身心軀殼通通拋諸腦後才行。

No comments:

Blog Widget by LinkWithin