Thursday, October 2

國慶看鬼片

我想身邊的朋友也沒有一兩個會在國慶天的晨咁早到金紫荊看升旗, 但也許會有朋友會走到維港兩岸的人潮中看煙花也說不定。

早幾年有次跟朋友談及, 香港自廿年前開始在維港上空放煙花, 我一次也從沒有到過現場看過, 不論放煙花的目的或其喜慶日子。朋友不信, 說我講大話。

我真的從沒有試過。原來沒看過現場放煙花, 是會這麼樣的令人難以入信?不解。

當然, 相信若身在現場, 又會很投入很興奮, 正如當年因工作關係在文化中心外歡迎剛奪奧金的李麗珊歸來一樣, 忘了工作只顧揮旗歡呼。

今天的國慶也一如隨便一個星期天, 沒啥特別。除了走到電影院看泰國鬼片《4條大道通陰間》, 猜不到上映了一段日子也仍有很高上座率........ 其中一幕, 我覺得自己的驚叫聲是全院最大的。

7 comments:

Ogake said...

係咪第一幕,係房入面照照下那處呀?
我都大叫左出來呀!

Donald Kwan said...

OGAKE:

係呀係呀, 突然走出嚟推咗女主角落樓嗰度呀.... 嚇到死咗呀.

小臭 said...

我唔中意呢d突然彈出來既嚇人技倆

Anonymous said...

我試過現場睇煙花, 真係靚過睇電視好多, 加上打到黎既轟轟聲, 觀眾嘩嘩聲, 氣氛好好的, 不妨試試~!

Donald Kwan said...

小臭:

咁呀.... 你可以睇"內衣少女"既....

Donald Kwan said...

朱朋:

我唔抗拒, 但一早去霸位就....

小臭 said...

內衣少女d 0靚妹既身材都係突然彈出來既,唔制.

Blog Widget by LinkWithin