Monday, October 27

大奇蹟日的小小奇蹟

經理C: 嘩, 日經指數跌到26年新低呀!!!
DK: 1982年......中森明菜同小泉今日子剛出道的一年, 松田聖子嗰時都仲未整容.....
同事Y: 撞鬼, 我仲未出世......
同事J: 倒退26年, 日本一夜間返番去我仲未係精子之時.......



*******************************

DK: 依家有好幾個都有派佳麗參選環球小姐的國家差唔多破產, 要叫IMF出手拯救...
同事Y: 有啲乜國家?
DK: 有決定重操捕漁業的冰島, 有巴基斯坦, 有阿根廷, 有南韓, 有東歐的烏克蘭、白俄羅斯、匈牙利同北歐的芬蘭...... 就嚟可以開破產奧運會。
同事Y: 一個國家破產會點呢?
DK: 哦, 冇0既, 除咗要一路還錢外, 一定可以坐的士, 同埋唔會攞佢地啲北歐傢俬出嚟拍賣0既......



*******************************


DK: 同事們, 大家要記住平均成本法唔係萬能, 跌市掃平貨都要睇掃乜, "L"型走勢的投資工具多的是...仲要小心啲行業基金, 尤其是金/油related的, 可以十幾廿年先大升一次......
同事E: 咁電訊科技呢?
經理C: 吓? 你仲有買電訊科技??????



*******************************

一個月前...
DK: 嘩, EX-愛股2x2x由$53跌跌跌, 已輕輕跌過24蚊, 如果跌到$20可以考慮考慮...
同事A: 撞鬼你, 跌咗好多啦, 谷底啦, 再跌我死得啦...
DK: 乜你仲未放?

上星期...
DK: 嘩, 2x2x收市19個幾喎....... 如果跌低過$18, 可以考慮考慮...
同事M: 又跌??? 底啦嘛, 冇得再低囉喎...
DK: um...... 我覺得其實都係啱啱開始未耐.......

今朝早...
經理A: 喂喂, 你隻2x2x跌過你目標價啦...
DK: 哦, 都有17個幾喎...
經理A: 你唔係話$18樓下就入咩?
DK: 我調低咗喇, 依家目標$14。

今日黃昏...
經理K: 喂, 2x2x收市16個幾喎, 好近你目標啦.....
DK: 我已再調低咗, 依家可以睇$8
經理K: 你好淡吓喎...
DK: um... 其實$6都有可能...
經理K: 依家入啦, 如果跌唔到$8, 你咪錯失晒啲機會囉.....
DK: 如果咁有緣無份, 我都冇法, 呢啲係「命」嚟0既......



*******************************

秘書A: 大笨象都跌成咁......
秘書J: 算啦, 我都麻目晒, 我老闆都麻目晒, 之前日日黑口黑面, 今日就已經一啲面情都冇......



*******************************

阿媽: 爹哋, 你覺得奧巴馬上台, 定係白頭佬上台, 經濟先會好返啲呢?
阿爸: 呢個爛攤子... UM... 算吧啦... 可能到佢地是但一個屆滿下台都未完全好返.......
DK: 我係奧巴馬就退選, 同啲選民講都係希拉里有領導才華啲, 大家選返佢啦......
阿媽: 點算呢?我啲貨幾時先有得升呢?
DK: um......投資失利事小, 跟住嚟0既濕熱率大升同百業待興先至仲大劑。老豆阿媽, 你哋覺唔覺你哋上一代幸福好多呢?
阿爸: 我哋做事嗰幾十年, 基本上好多人都差唔多一份工做到老, 冇乜失業呢樣嘢...... 依家好呀, 可以訓練一下香港人的競爭求生術呀!


*******************************

朋友B: 今日係impossible is nothing!
DK: 東甩都全線結業...... 如果老MAC都全線結業, 係咪世界末日呢?

No comments:

Blog Widget by LinkWithin