Tuesday, June 12

10年前10年後

人人也寫"回歸十年回顧", 那我亦不甘後人(其實年頭已曾寫過相關的一篇"十年大事"...)!



身體編

身高
10年前:166cm
今天:166cm

體重
10年前:145磅
今天:150磅
★期間最重的時候為156磅(05年12月), 最輕是130磅(99年)

買褲腰圍
10年前:31寸
今天:30寸

視力
10年前:400幾度+300幾度近視
今天:400幾度+300幾度近視

樣貌
10年前:不算差啦
今天:老了一點, 仍不算差啦

咬手指的習慣
10年前:戒不掉
今天:仍戒不掉

個人編

收入
10年前:ok啦
今天:比10年前只多了數千, 也ok啦

工作
10年前:沒有挑戰性, 不定時上下班
今天:很大挑戰性(大得已有數位前人投降了), 準時上下班

父母
10年前:健康
今天:健康,
但也相繼退休....不孝子希望他們活得快樂
★老豆成功說服阿媽,
同輩朋友間惡疾的成因不是吸煙.
而是活得不愉快,
所以老豆可以繼續吸煙,
阿媽就努力地要活得愉快。

情人
10年前:拍拖一週年
今天:拍拖十一週年

人生目標
10年前:想爆頭....
今天:很清晰

電影編

Sexiest Woman Alive
10年前:Kate Winslet
今天:Keira Knightley

Sexiest Man Alive
10年前:Antonio Banderas
今天:Ryan Gosling

史上最偉大的電影特技
10年前:Jurassic Park
今天:Jurassic Park

史上最偉大的三部曲
10年前:Star Wars Episode IV, V & VI
今天:Star Wars Episode IV, V & VI .....再加 Lord of the Rings

All Time Favorites Movie
10年前:West Side Story 夢斷城西
今天:West Side Story 夢斷城西

音樂編

該年最喜歡的華人女歌手
10年前:張惠妹
今天:um...冇

該年最喜歡的華人男歌手
10年前:陳昇
今天:都唔算的...不過也可以....陳奕迅

史上最出色的廣東歌大碟
10年前:「野花」林憶蓮
今天:「野花」林憶蓮

該年最喜歡的OST
10年前:"Evita"
今天:"Babel"

該年最愛的日本歌手
10年前:安室奈美惠
今天:安室奈美惠

社會現象編

最高收視劇集的女主角
10年前:李司琪、薜家燕
今天:李司琪、關菊英

最出名的動物
10年前:威士忌
今天:樂樂、盈盈

本地唱片的銷量
10年前:最賣碟的15萬以上, 紅歌星的平均賣碟8-10萬
今天:最賣碟的2萬以上, 紅歌星的平均CD印刷量1-2萬

曾蔭權
10年前:第三把膠椅, 佢要做好呢份工!
今天:第一把膠椅, 佢要做好呢份工!



其實, 我跟香港一樣, 十年來雖有些變化, 本質還是一樣的。

9 comments:

Anonymous said...

"當年最迷人的外國女演員
10年前:Kate Winslet
今天:Keira Knightley"
hahahah! 點解十年前鍾意個咁肥既, 宜家果個咁瘦???? :)

"當年最迷人的外國男演員
10年前:Antonio Banderas
今天:Ryan Gosling"
antonio banderas... 吓...
ryan gosling, 雖然未睇"half nelson"同"fracture", 只睇過"the notebook", 不過都覺得佢超正!

史上最偉大的三部曲: 仲以為你會揀藍白紅添...

我link埋你呢篇去我果篇度好嗎?

Donald Kwan said...

MAD DOG,

好呀 麻煩你.

藍白紅...其實我淨係得"紅"咋

Antonio Banderas唔好咩~10年前0既佢喎...

Kate Winslet跟Keira Knightley, 其實sytle都好近, Keira處處有肥温的影子...

粉腸A said...

重左又 fit 左喎(條腰) ,倒三角?

咬手指呢d優良傳統,我都有keep住

Anonymous said...

十年前幾重仲記得?

Donald Kwan said...

MR WRONG---因為年紀大肌肉鬆弛, 要耐不耐做sit up, 條腰咪幼啲囉.

c人---我又唔知點解對呢啲嘢好有記性, 所以先會覺得自己第日患老人痴呆症的機會大囉.

小臭 said...

阿媽就努力地要活得愉快<----我希望爸媽都會學識呢一點。話哂林家係一個表面風光但內裡千瘡百孔既病態家庭,所以我都盡量令自己愉快,但兩老見到我咁無憂無慮反而仲擔心咁,唉.......

Donald Kwan said...

Manfred,

其實家家都有本難諗的經, 外人也不易明白. 最緊要是大家活得也開心.

Anonymous said...

見到你寫,我都手癢想寫..
我會LINK你個篇POST..

Donald Kwan said...

arohamibo,

你那篇也很得意

Blog Widget by LinkWithin