Thursday, March 20

四天復活有限期

4天假期要看4部電影節放映作品外, 還有言之有物的動畫作《大象亞鈍救細界 Horton Hears a Who》及紀錄片《小雪熊流浪記 Arctic Tale》是要看的。

只是有Polar Bear已經不可不看.......



有時間也想看看《江山美人》......

因為石琪說「女主角陳慧琳亦有可觀表現」, 而自己亦看過某劇照, 陳慧琳要躺在泥地上給演軍兵的演員一腳踏在面上...... 真的很考演技喔......

明報石琪影評: 《江山美人》陳慧琳可觀

5 comments:

F4 said...

我一直都說陳慧琳好架啦...

naruto said...

今期無戲吸引到我.

陳慧琳支持佢啦!合作過,真人都幾nice,係婆仔咗小小,好小有個咁健康嘅偶像架啦!

Donald Kwan said...

F4:

我知我知....

Donald Kwan said...

naruto:

陳慧琳都OKAY吖, 但我有點點想看"江山美人", 是因為聽說她演得好, 點都唔係因係陳慧琳而想睇囉 :P

naruto said...

噚日睇左《大象亞鈍救細界》,無期望反而好得,由頭笑到尾,係短D,得100分鐘左右

Blog Widget by LinkWithin