Thursday, May 31

無敵大爽景



大爽景的由來可以到看看子健的blog, 原圖可以按此

很小很小的時候(大概是5、6歲吧), 曾很希望可以居住在這一帶的房子, 因為下樓後橫過一條馬路就能直達維多利亞公園的"新公園"。

"新公園", 就是那近銅鑼灣Poka Cafe, 穿過天橋底的那個小型"食塵"遊樂場。"新公園"是小時候對這個樂園的愛稱, 的確是30年前新落成的小天地。

180度横掃無敵大爽景後, 再向下望望"新公園", 應該也有20年未曾踏進去了。

個體回憶, 也是美好。

6 comments:

粉腸A said...

"新公園"前排好似拆左, 是翻新還是真的拆了改建?

Anonymous said...

o個個公園我細個經常去架

Donald Kwan said...

mr. wrong,

"新公園"在這30年間應也改裝了數次, 最近也沒有公園的發展, 我想是翻新吧. 維園近銅鑼灣的一帶已完全新代現代化.

Donald Kwan said...

BEN,

哈哈, "o個個公園我細個經常去架"...你細個嗰陣, 我諗我已經冇再去啦.

所以應該冇試過同你爭鞦韆!

Anonymous said...

你個slide看得出花思整過喎
另外啲星星好閃

Donald Kwan said...

hi C人,

都係想一眼睇晒個大海景啫.

加咁閃的星星, 係因為幅相UPLOAD咗上SLIDE.COM後out focus咗, 咪遮吓醜囉。

Blog Widget by LinkWithin