Tuesday, October 24

15/16


昨夜走出Califonia, 沿途回家時, 腳癢穿過家後的大南街/荔枝角道公園。本只想抽一根煙, 想想明天要做的事情, 卻發現了有數只野花貓在興奮地徘徊......原來涼亭內有一籠被遺棄的倉鼠。

倉鼠約有四、五隻, 也是興奮地跳跳跳。籠外貼了紙條, 說:內有倉鼠, 不要丟掉, 有心人遇上請收養。

拍了數枚照片後....接著我應怎辦呢?我家有大貓三隻, 沒有收容牠們的空間........報警?我的心15/16。

打電話問朋友。

A. 打999
B. 致電愛護動物協會
C. call漁農處
D. 把牠們留回原處, 留待善心人收養

朋友說, 若選A, B, C三個答案, 牠們的命運也會是一樣......




最後答案我選了D。

我會沒有能力再為牠們做多一點, 希望有人可以。

2 comments:

Anonymous said...

又唔打比我, 我會要0架! 比我屋企隻癲狗玩嘛! (但係我真係可以要0左佢地0架!!!!!!!!!!)

Donald Kwan said...

我第二日去到, 佢地已不在...希望有心人已收養.....

Blog Widget by LinkWithin