Wednesday, October 10

民間閒話

港島東立法局補選越來越好睇, 可以變連續劇。之前健健BLOG搞了個小選舉, 陳太以60%的票數勝出。雖然自己投了葉太一票, 但對於小選舉賽果也覺很正常很合情合理。

後來每天看報章的報導便發現形勢出了問題。兩位同是前政府高官, 但助選團強弱非常懸殊, 現任高官對她倆的態度亦有冷有熱, 最大問題還是出於在香港影響力最大的文字傳媒。

親北京親政府的報紙依然從字裡行間舉葉踩陳, 又如公信力最高的明報一向支持普選支持民主的, 從文字中亦好像不大支持陳太; 還有生果日報又罕有地兩邊齊踩不留情面。

而何來的踩場宣戰, 如能夠有100位提名人的足夠支持順利參選, 那她的票數, 怎看也是從陳太那邊走出來的...... 近的結果很難預測, 居住港島東的一位朋友說仍未決定投陳還是投葉, 未來的日子仍會有很多變化。不過, 若從以長遠的角度看, 這一仗看似勝負已分。

以下為跟朋友小臭的MSN對話:

Donald...說:
你覺得陳太係咪會輸呀?
Donald...說:
我覺得佢不斷LOSING HER CHARM, 我由尊敬她變成有點覺她煩...
小臭說:
如果何來攞到3-5%票, 有可能輸架
Donald...說:
何來參選, 票的來源都應該係由陳太那邊分出嚟
小臭說:
係囉
小臭說:
其實來到呢一步, 即使陳太贏左, 佢既光環都冇乜架啦
小臭說:
佢只會變成一個普通民主派
Donald...說:
所以呢, 泛民力邀陳太代佢地上陣, 都好似係大錯特錯, 佢獨立參選, 效果好好多...
小臭說:
其實本來何秀蘭咪幾好
小臭說:
有得爭架
Donald...說:
呢舖就算葉劉輸咗, 佢08年再玩都一定贏, 因為比陳太今次參賽抬高了地位
Donald...說:
所以呢舖葉劉點都會係大贏家
小臭說:

Donald...說:
何秀蘭參選的話好睇好多, 我都喜歡佢, 起碼我會有得諗下應該投邊個
Donald...說:
何秀蘭就算贏輸都會係一條好漢
Donald...說:
陳太搞到咁, 贏又好輸又好, 對佢對大局都冇幫助
小臭說:
直頭害左佢
Donald...說:
贏咗都仲要降班坐長毛同大班隔離
小臭說:
民主派太快出動呢張王牌
小臭說:
而家基本上冇哂本錢
Donald...說:
仲要搞到張皇牌就嚟變成爛紙
~Big咸~ 說:
嘻嘻

陳太要把整個形勢變回對自己有利, 又或只是在人生中留下美好回憶, 我想要付出比現在兩倍以上的力了。

既然決定站出來, 便想過會有這樣的一天, 也是要面對的。 大家也加油吧。

2 comments:

Anonymous said...

我有政治冷感症

Anonymous said...

唉, 有時做人不自覺地拿屎上身.

我是希望陳既然出了來參選,能表現好些.

Blog Widget by LinkWithin