Tuesday, October 16

為頭髮痛哭的小妹

港島區補選越來越多人表示希望參戰.... 有足夠登場人物可以當連續劇般收看。

最近的十天裡發生了很多政界笑話。陳太恤髮事件鬧得滿城風雨, 曾特首及田議員雙雙出絕招捨己救美人出火海, 令我這位政治白痴很好奇地想了解他們在搞乜鬼......

葉太說很同情陳太, 自己做訪問前也要去恤髮云云......

自己不是女性, 本應不太了解髮型對一位女性的重要性, 只是十五十六時曾三數次目睹家妹從理髮店回來, 對著家中大鏡痛哭飲泣的情況, 我想髮型對一位女性來說, 是男性不能想像的吧。

還記得小妹哭得最厲害的一次..... 我從房中走出來, 看見剪短了頭髮的小妹, 說了一句:「嘩, 新髮型喎!」, 小妹便突然淚水如泉湧、聲淚俱下的道: 「嗚嗚嗚... 人地都唔係想咁剪0既, 個蔭剪到人地咁短, 實俾人笑死 ...嗚嗚嗚」我嚇了一跳的同時亦安慰她道:「咁... 頭髮過幾日好快就長返出嚟啦, 依家都幾好睇啦」小妹又再放聲痛哭:「嗚嗚嗚... 咁呢幾日點返學呀 ...嗚嗚嗚... 我唔返學啦...」

所以呢, 一位女性為何會把捍衛髮型看得比工作前途還重要, 實在是一件平凡不過的事, 不用大驚小怪。

2 comments:

Anonymous said...

邊個剃光頭, 我投邊個

Donald Kwan said...

c人:

咁如果巴士阿叔剃光頭, 你會唔會投佢呀?

Blog Widget by LinkWithin