Wednesday, April 16

又戒煙?

朋友S的一句:「決定就如過去既日子一样,你追唔番,換句話說,你巳足足欠了四年之久既承諾未還,每年既愚人節,你都要記得你巳欠了四年的煙債。」...... 嘩, 好鬼POWERFUL!!!

已把抽煙量大幅減少2/3, 主要的吸煙區已是在家裡的廚房。

很想完全戒掉, 能連續一個月不抽, 相信一世也會不再抽了。

口講了多次, 亦實行過一次(維持了8天)......心癮累人...

現在仍有忍不住的一刻。

各方好友, 若眼見我手執一支半支, 請大巴大巴的掌摑我吧, 不用留力。

這些時候需要群眾壓力。

後補:
GUY果然是一個好人, 這文章立即引起他的注意, 立文章又作用友好連結。這樣一來, 又多了一批群眾喇, 壓力又大多了喇.... 已成了way of no return!!!

一個好人?: 戒煙和其他

6 comments:

Anonymous said...

SURE ^^

9-up said...

Good Boy

Anonymous said...

加油加油! >=)

Anonymous said...

我17歲開始抽煙,讀大學扮有型,很快便「升級」到煙斗和雪茄,後來貪方便,轉回煙仔。
抽了22年,一下便戒掉了。
打火機、煙灰盅,一切與抽煙有關的東西全部扔掉。
通知全人類,我戒煙,不要再遞給我,否則朋友都無得做!
就是這樣,沒抽15年了。

naruto said...

以前做廣告公司個客係某品牌的煙,睇到D報告,同佢地要我有份做嘅project,我肯定我唔會掂煙。
一定要戒,真心架!

casper said...

我好明係你既感受,我都係一個smkoer,食下又唔食下咁,都試過唔食半年,之後又食返!

我覺得有幾樣野好決定你戒唔戒到煙:
1.飯前飯後個支
2.開大大個支
3.起身同瞓之前個支
4.飲酒吹水,唱卡拉ok個支

如果以上個幾支你都可以忍到既,你戒到既機會好大!

不過最重要係你身邊既人食唔食,好似你班朋友,你既家人同情人,食煙既野好衰,有陪自自然然一齊食,唔係我都唔會戒完又食返!!

大家一齊努力啦!!

Blog Widget by LinkWithin