Sunday, April 6

「Hello! OM SHANTI OM ?」

今天看電影節的最後一部電影前, 早到了尖沙咀, 腳痕走入重慶大廈的寶萊塢影音專門店, 四周打量不夠5秒, 便聽到印巴藉店員說:

「Hello! OM SHANTI OM ?」

哈哈, 我想自從《Om Shanti Om》在近日香港電影節大受歡迎後, 已有不少香港土著走進森林尋尋問問。

那只我已有, 今次是想找同樣是電影節2007大賣, 同樣是SRK主演《Don》......

「I got that already, do yo have 《Don》?」

「Of cuz... we also have other funny musical introduce to you, do you want to have a look?」

「Sure....」

結果連《Don》在內, 合共買了5枚Bollywood DVDs......



對於是次行動及衝動, 各界友好反應不一。

朋友A: 仲唔係中毒? 下次借嚟睇睇......

朋友M: 發咗癲啦你好明顯.......

朋友S: 你高興,錢係你,興趣又係你,睇又係你,開心又係你......



為免有朋友不明白我為何會有今天的行動, 所以連結一下《Om Shanti Om 如果愛‧在寶萊塢》: 嘩!見鬼魅影歌聲的發膠明星夢 ...

1 comment:

Agnes Tse said...

如果發展落去, 相信必定係一個愛情故事....愛Bollywood :p

Blog Widget by LinkWithin