Tuesday, April 29

我家的兩位小朋友

兩親年紀大了, 近來頻作醫療危疾保險的檢討加碼。一疊又一疊的保單及建議書在面前, 解釋完又解釋, 口水也乾了。

昨晚母親說她懷疑自己的腸有問題, 焦慮心情盡現面容......打算去照X光, 但兩週後便去旅行, 現在心大心細不知應在旅行前還是旅行後進行...... 這議題她說了半句鐘之久。

我說如果決定了旅行後才進行, 現在就不要想太多了, 任何事也是整定的........ 衝口而出, 我樂觀不代表她能接受這樣的「安慰」, 連忙改口說只是我的想法, 其實真的不用太擔心。

果然, 母親火光了:「我夠知有事0既話係整定啦, 我都係想揾個人講下之嘛...... 同你講完你都冇俾意見我, 究竟我應該之前定係之後先去驗......」

急忙給她一個意見, 說如果我是妳, 必定會去面對現實, 避得一時避不得一世, 沒事早安心, 有事早安排對策......

母親聽了後, 便說好...有了決定, 明早去預約。

剛巧父親的全身檢查是今早進行, 要再三提點他12時後不能進食只可喝水, 準時去檢驗.......



突然, 覺得兩親在我面前變成一對小朋友。

無論老少, 也要平安。

6 comments:

Anonymous said...

哈哈,有點像我父母親,好像反老頑童

Anonymous said...

呢D就係D老人家講嘅“老人成嫩仔”0羅﹗

casper said...

人大左係就係咁, 可能你過多兩年都係一樣, 好似小朋友咁...

身體健康真係好重要, 人大左, 而家年年既生日願望, 求神拜佛, 第一件事都係希望自己同身邊人身體健康...

Anonymous said...

哈哈,我都認為身體真的好重要!!所以,再懶我都會每星期做一點運動~^^我健康得一年都不病~相反,我見我老豆人老了就多了病痛,反而擔心得要命...

Donald Kwan said...

RAINNIE:

~^^我健康得一年都不病---->嘩, 你咁大聲講呀..

Donald Kwan said...

CASPER:

哈哈, 我依家都好似小朋友咁...

Blog Widget by LinkWithin