Tuesday, February 26

奧斯卡2008... 教我最叫好的一刻!!!


雖然"變形金剛"三輸, "魔法奇緣"又三輸...... 但基本上除了"魔幻羅盤"得到的最佳視覺效果外, 其他獎項結果我還是心服口服滿意稱心的。(很想快點看最佳歌曲得獎電影《ONCE》!)

除了"英倫小眾藝術片女王"Tilda Swinton一躍成為金像女星外, 教我最開心的還是Marion Cotillard的獲獎....... 歷史上第2位非英語電影的影后...... 這個獎得來不易, 卻又是超班地實至名實。

Marion Cotillard, Bravo!!!!!!!



相關文章:
-OSCAR 2008... there will be 得獎結果!!!
-令人心碎的Marion Cotillard
-Hottie of the day: Marion Cotillard
-《La vie en rose 粉紅色的一生》 (電影觀後感)

4 comments:

Anonymous said...

我覺得有D分豬肉WO..JUNO ,愛誘罪,敵對同謀都有份提名最佳影片而分到1個獎.尢其是”敵對同謀”既最佳女配角好”鄧”Cate Blanchett”唔底..照個勢係冇得輸,我覺得係因為點到要分個獎比”敵對同謀”加上cate 冇幾耐先攞完女配角.所以先會輸.(同前幾年”Natalie Portman -CLOSER”甘輸左女配角一樣甘心痛)
.不過我已經買左”I AM NOT THERE”戲飛.睇完再講

小臭 said...

bravo係咪意大利文來架,你嗌bravo佢唔識聽架.呵.......

Donald Kwan said...

KYLE:

分豬肉...um....其實可能係今年沒有大片的佳作所引致, 沒有那部電影可以橫掃多獎...

我也買了"i'm not there"的票呀, 真的要看過才可以比較 :D

Donald Kwan said...

小臭:

我也不是意大利人呀, 我明白, 我想她也明白吧 XDD

Blog Widget by LinkWithin