Wednesday, February 20

忘不了的憶蓮

昨夜在茶餐廳聽到年約60的顧客白髮叔叔及年約50的店員黑髮姐姐對話, 話題由肥姐鄭少秋的婚姻談到林憶蓮……

林憶蓮??? 除了我輩中人, 世界還未把她忘記嗎?



: 肥肥同鄭少秋離婚後, 仲係咪朋友就唔知, 為咗個女都會成日見面... 不過帶大欣宜, 都係肥肥一個做晒架喇......

: 林憶蓮都係咁... 同咗人地老公...阿李宗盛結婚, 之後離婚又即刻同返以前個男友陳輝虹一齊, 又再分手...... 依家咪幾好, 做返朋友, 得閒見下面, 有時仲帶埋個女一齊去玩, 再見亦是朋友, 得間先見一見, 有女萬事足......

: 肥肥一個人都帶大欣宜咯, 林憶蓮都係一個帶住個女, 依家佢一、兩年開一次演唱會, 自己養自己又可以養埋個女, 同陳輝虹得閒飲吓茶咪得囉......



原來世人沒有把她忘記, 還很留意她的動向及私生活。

5 comments:

粉腸A said...

我仲以為世人只記得她多年前的豬腩肉

Donald Kwan said...

我反而唔記得呢件事喎....

粉腸A said...

因你是世外高人嘛 =P

Arohamibo said...

點解會咁覺得呢??
我二十出頭多,但我都超喜歡SANDY的
她的歌永在我心

Donald Kwan said...

AROHAMIBO:

我諗住阿叔阿姐唔會記得佢嘛... :D

Blog Widget by LinkWithin