Wednesday, November 14

再見神經阿嬸再見

不知是否避開我這枚"眼中釘"的關係, 神經阿嬸竟然"巧合"地在我上班最後3天請了大假, 又於最後的第4天找阿媽打電話回公司請了病假......

其實所有同事也沒有跟她說過我的LAST DAY是哪一天, 也不知她是否是真避還是巧避...... 總之不會再遇上便很好。

自從她知道了同事A/B及我的辭職後, 她已沒有再跟我說一句話, 所以也已再沒有什麼笑話了, 除了阿嬸女打電話來問阿嬸事情又會涉及英語生字的時候......

"^$(@#)@(_#@#@+$!!!??????"

"射叻......射叻啊, 你按搖控器上的射叻啦!"

"&(&()##&(@#&(@!!!!!!"

"S-E-L-E-C-T... 射叻呀! 揾到未呀?"

3 comments:

Anonymous said...

你真係好賤呀.......龜時(Grace)!

Ogake said...

睇左呢篇之後,忍不住追尋返你之前寫佢既事跡,實在笑死我~

Donald Kwan said...

den:
乜好賤咩?

OGAKE:
"神經阿嬸"呢位人姐, 都真係幾好笑架... 不過同時間, 都好得人怕... 我仲諗緊我之前有人返到公司見到自己隻杯裡面有隻死曱甴, 係咪佢放入去0既....

Blog Widget by LinkWithin