Tuesday, October 2

國慶戲水

昨天一行4人到了沙灘曬太陽, 因忘記了帶潛水鏡, 沒有游至浮台, 只在海邊弄潮。

今年五月曾說過, 要練回蝶式50米。原來也不需要進行什麼特別訓練。8月某天, 狀態非常良好, 便一口氣進行了這個"壯舉", 只是事後要用5分鐘來回氣。

昨天回到家中看電視, 原來季候風影響, 大浪捲走了9人。我卻沒有太大感覺到浪潮的威力。

想想, 原來昨天是自己今年第一次到沙灘曬太陽。

雖陽光不猛烈, 亦只曬了兩小時左右, 古銅了50%。不要小窺紫外線的威力。

3 comments:

casper said...

今年我係泳池游水游左成2個月, 成個人黑到舊炭咁, 不過一去沙灘就冇太陽, 好在我尋日冇去沙灘, 唔係你連50%古銅色都唔會有...

Donald Kwan said...

caper:

re:"好在我尋日冇去沙灘, 唔係你連50%古銅色都唔會有..."

做乜?點解?你係X-MEN一除衫就會吸晒啲陽光同紫外線, 等其他人吸唔到?..... HAHA

其實昨天都算冇乜陽光呀!

casper said...

我唔係x-men, 係唔知點解上個月個個星期去沙灘, 明明好好太陽, 去到就冇晒, 一起未出發就天黑落雨, 再唔係去到曬兩野就雨, 咁你話我係唔係唔去好過去?? 去到你連50%古銅色都唔會有...

Blog Widget by LinkWithin