Monday, October 29

神經阿嬸の晨早搶閘打咭發爛の巻

也不知為何天天也有新鮮事, 可能跟全公司所有人(除神經阿嬸外)也去意已決有關係, 已沒有人會對這位經常破口大罵的中年女士吞聲忍氣了......

"晨早搶閘打咭發爛の巻"

時間: 今天早上8時57分
地點: 辦公室外的走廊

因今天地鐡超級擠湧, 基本上到達每個車站時關門也要數次才能關上, 所以有點趕才能準時返回公司。走出電梯, 看到神經阿嬸蹲在地上努力以鎖匙開大門, 同事B則向我打了個眼色......

8時59分, 神經阿嬸依然開門失敗, 突然一聲不響站立起來面對牆壁.... 奇人奇事!!! 那我便接她的棒, 拿出鎖匙開門吧。

開門後, 我去開電燈開空調, 但卻看見走最後的神經阿嬸沒有把大門關上便衝了入公司!!!

關了門, 走至打咭機前便聽到神經阿嬸大罵同事B: 「你知唔知係唔可以幫同事打咭架!!! 」

同事B語氣也不大客氣:「點解唔得吖? Donald都返咗嚟, 佢去咗開冷氣之嘛...」

我心想, 我們之間互相幫忙打咭(當然對方是存在的!)已有數個月, 為何阿嬸直至今天才破口大罵呢? 一定有人"踩中佢條尾"......

果然, 神經阿嬸對同事B的反罵是...「你阻住我打咭就乜都唔得!!!」

哈哈, 望望打咭機上的時間 ... 8:59am ... 怪不得這樣緊張了... 上星期已有兩天遲到的她, 今天委實不可以又遲了。
(註: 打咭機的存在, 是因她向總公司報告同事經常遲到而設立的。但由始至終, 神經阿嬸也是遲到之冠...... 腦生草精神分裂的例證之一)

神經阿嬸繼續大罵同事B, 同事B亦發揮畢生精力應戰...... 噢! 已變成一場街市大罵戰了!

「最細又係你, 最冇規矩又係你! 呢度幾時輪到你講嘢呀!」神經阿嬸說了這一句之後, 冷冷地道: 「年紀最大又有乜用吖.... 連做人道理都唔識...」

阿嬸: 我警告你, 你唔好成日年齡岐視喎, 你依家好後生呀?
DK: 起碼我識得點同人相處...
阿嬸: 你係咪男人嚟, 一啲Gentleman風度都冇?
DK: ......???!!! 你其實知唔知Gentleman風度係點解呢?
阿嬸: 你最叻就係擦鞋, 搞到兩個死靚妹企晒你嗰邊, 擦鞋呢家嘢我冇你咁本事!!!

同事A回來打咭後幫口說: 唔係咁樣架....
阿嬸: 你收聲!!!

同事B: 你快啲去睇醫生啦, 你有精神病!
阿嬸: 你地全部去睇醫生就真啊! 你係咪男人嚟, 成日幫住啲妹妹仔, 我"鄧"你阿媽慘, 生咗過咁0既仔出嚟!
DK: 你真係快啲去睇醫生, 唔係你個女真係會都好慘....
阿嬸: 你做乜講我屋企人呀? 你係咪男人嚟?? 鬧人就鬧人啦, 做乜拉埋人地屋企人嚟講!

.
.
.

真係痴咗線! 再唔走我都會痴埋一份!

2 comments:

Kenneth6433 said...

同事B: 你快啲去睇醫生啦, 你有精神病!


haha...i love同事B...

同埋神經嬸真係好詭異...
會唔會turn out佢係食緊泥...
或者係...
餃子.......~!!!!!!!
好恐怖...

Donald Kwan said...

KENNETH6433:

同事B都已經"括"咗出去啦, 每次街市罵戰都會盡全力...

Blog Widget by LinkWithin