Monday, October 29

神經阿嬸の死妹釘の巻

去完洗手間回來, 收到同事B的MSN.......

同事B說: 証實咗佢真係痴線架!!! 你一出去,..佢就去斟水啦, 行過我後面2次, 講左2次死妹釘, 係勁細聲, 仲要扮到冇野咁..望第2度, 佢真係癲左啦
DK說: 唔係呀化??? 佢食緊乜呀?
同事B說:食屎, 哈, 食到xx聲...有病
DK說: 但佢係度食嘢喎, 佢唔係先啱啱篤完我9點後食嘢咩
同事B說: 唔知佢食乜==
DK說: 佢真係痴咗線, 上個月就篤我辦公時間食麵包, 依家就公然食嘢.... 精神分裂!!!
同事B: 快啲送佢去青山啦...危害人間!!!

4 comments:

Anonymous said...

以上對話,你好鬼師奶仔

Donald Kwan said...

arohamibo:

哈哈... 對付神經阿嬸, 唯有放盡(其實我都好就住就住...)嚟對鬧, 條氣先會舒暢少少.... 不過我本身都真係師奶仔都未定喎.. :D

Anonymous said...

你哋三個一齊走, 公司會唔會覺得事件嚴重, 驚覺問題源頭是阿嬸, 跟住炒佢架, 佢受唔住俾人炒就發狂喇...........

Donald Kwan said...

C人:

老闆真係用你講那個方法嚟留我地三個呀.... 不過我都係要走, 其他同事會點我就唔知啦..

Blog Widget by LinkWithin