Tuesday, October 9

神經阿嬸

朋友船長之母問我最近為何BLOG沒有公司那麻煩神經女人的最新UPDATE, 我答道1)講得多, 筆者看官也會感到煩; 2)就算是公事, 在可以的情況下我也會選擇不跟她直接交談, 電郵便可以了; 3)因其他同事也怕了她, 她又自願孤獨, 基本上每天她也是獨個兒吃飯... 大家叫外賣, 她便叫第二間外賣, 不會跟大家一起吃。

就是這樣, 最近她的話題便減少了。

是"減少了", 不是沒有。

既然朋友船長之母很喜歡這個系列, 那我又寫寫她最近的神經金句吧。絕對比讀者文摘的"開懷篇"有趣好看。

(1)
同事A: "公司沒有大的信封了, 可不可去買一個公文袋?"
女人: "公司依家咩環境你唔係唔知呀?乜都話買!"
同事A: "那怎辦? 這封銀行來的信要轉寄到日本老闆手上....'
女人: "摺幾摺咪得放得入普通信封囉!"
同事A: (面都紅晒)"...但係...好肉酸喎....."
女人: "咁我地公司依家咁0既環境冇辦法啦..."
(DK心話: 公司依家乜環境呀? 妳唔減薪救吓公司?一元幾塊的公文袋都要慳?慳嚟做乜...)

(2)
女人: "第日出貨不用叫同事B幫手, 因為她是DONALD那邊的人..."
同事A:"全公司只得4個人, 不用分得那麼清楚啦..."
女人: "唔得! 你咁樣叫第二組人做嘢, 我會好冇面GAR!"
同事A:"..................................."
女人: "仲有, 第日佢地叫你做嘢, 你都唔好做, 要我批準先得!"
同事A:".....哦......."
(根本從來沒有人說過這樣的工作分配...是她自己想像出來)

(3)
某天我跟她二人到銀行處理簽署更改手續。我一貫的穿著恤衫結了領帶, 她就一貫的um...

(接待處)
職員A:"請問先生有乜可以幫到你?"
DK:"其實係呢位X小姐約咗你地同事的..."
職員A:"哦... X小姐你約了哪一位....."

(會客室)
職員B:"HELLO你好呀X先生!"
DK:"這位是X小姐, 我姓關的, 是她約了你們。"
職員B:"明白, 那麼關先生, 我們有什麼可以幫到你....'

(會客室)
職員C:"不好意思, 讓你們久等了, 文件已準備好, 只要兩位在這欄上分別簽署便行"
DK:"是否這裡? 那日後是我們其中一位簽名便行, 還是要兩位一起簽?"
職員C:"其中一位便可以了."
DK:"明白, 太好了, 不用每次兩個人一起來。X同事, 妳還有沒有問題?"
女人突然發惡拍枱:"你地銀行啲職員點解講嘢時淨係望住佢(指著我)講, 依家即係當我冇到咁囉係咪? 唔得, 你由頭講一次我聽!"
職員C:"不好意思...係...就咁樣...你地...我由頭講起...你地公司依家...................."
(DK心話: 很好, 又多一個笑話)

(4)
女人某天對著全公司大叫:"你地唔可以咁喎, 成日都三個人自己決定晒啲嘢...唔得! 你地以後做乜都要俾我知, 總之我要知道你地係度做緊乜!老闆話叫我管Purchase, Account, Affair, Admin, 文具同埋影印機呢幾個部門, 所以我要知道你地做緊乜!"
(DK心話: 公司得4個人, 妳睇6個部門都好威吓喎)


(5)
某天老闆的舊同事K先生到來OFFICE看看,跟女人在只得一塊屏風相隔的會議室裡談談。

K先生:"最近公司運作上有沒有什麼問題?"
女人:"我覺得老闆指令唔清晰囉, 一時又話我負責PURCHASE, 一時又話我係ACCOUNT, 今個禮拜話我係ADMIN., 下星期又話要做埋AFFAIR, 但係叫我管咁多嘢又唔可以知其他人人工喎, 好聽啲就話叫我做幾個部門0既阿頭囉, 根本就當我係阿四!"
(我跟兩位同事六目交投:"唔係呀化?依家先知呀?仲要同老闆個朋友講??!!")

後來我加入了會議中。女人繼續投訴。

女人:" 仲有呀, 我好唔鍾意老闆當住啲同事面前鬧我囉, 話我LEVEL低乜都唔識, 乜都話我唔識所以叫DONALD做一次, 我以後就照做喎...... 佢都冇見我做過, 佢點知我唔識做啫, 分明重男輕女!!!
(DK心話: "唉...真係好失禮呀, 收口啦....")

神經阿嬸相關文章
微波爐
沒有常在街的日子(二)
因小失大
回應與金句
鐡三角組合

6 comments:

Anonymous said...

好精彩, 好似連續劇咁, 有啲似當年追 "Sex and the city", 希望你可以繼續刊登!
不過如果依個女人係我同事, 一定俾佢激能死!

casper said...

好開心, 仲開心講食出奇旦, 又有得睇, 又有得笑, 唔攪到我既話, 公司有一個咁既人都幾好, 起碼冇咁悶!!

本人最愛故事(3), 不過果個銀行職員就慘...

Anonymous said...

好好睇,4個人, 你要度好個劇 hehe

Anonymous said...

笑死, 但好唔明點解唔可以炒 "門能" 咗佢

Anonymous said...

她就一貫的um...?
似tea lady 呀?

Donald Kwan said...

DEN:
都係gar, 之前都成日俾佢激親, 搞到道氣谷住谷住, 又一日唔駛做嘢....所以我阿爸阿媽都叫我唔好再同呢個咁0既女人講嘢.....唉, 咁大個仔第一次會同父母講公司的煩惱, 都真係幾煩的煩惱.

Casper:
那銀行職員, 俾個女人那番話嚇到面都青晒啦

小奧:
呢套劇, 任憑再出色的編劇, 都難以想像得出嚟啦 :P

C人:
um..... 呢個問題問得好, 我地幾位同事都brainstorm咗好多次, 得出的結論係... 老闆又成日唔係香港, 去邊度搵到一個俾老闆當眾話自己level低乜都唔識, 但仍然打算"忠心"地在公司做到退休的人ar... 對某些老闆嚟講, "忠心"係好緊要gar!

匿名:
公司的part-time會話說: 清潔阿嬸著衫都比那個女人個賣相好.... 咁囉.

Blog Widget by LinkWithin