Wednesday, October 24

神經阿嬸最新PK事件簿

神經阿嬸最新PK事件簿, 是又一經典之作。

我以往在更複雜人際關係的大集團工作, 也不曾見過有"人"會這麼毫沒意義、對自己沒有益處(唯一益處是把所有同事趕走, 一個人在辦公室可以正式睡覺及閱報)、但又超級有計劃地去傷害同事。

話說上周某早上, 同事打電話回來說請半天病假, 我便叫她不如休息一天吧。

今周, 我們發覺神經阿嬸暗地裡超級努力搜集證據及勞工法例, 希望公司可以扣那同事有電話通知有醫生假紙病假的工資。

昨早, 當被我當眾暗寸其進行中的詭計後, 她便改變對策, 改為向公司報告6月/7月時誰請了病假但又沒有醫生紙, 要求公司扣那些同事工資(即是除了她包括我的全部人)...... 其實醫生假紙我們全都保全得很好, 她沒有問我們拿取卻向總公司說眾同事沒有醫生證明的病假, 根據香港勞工法例是可以扣工資...............

昨午, 當我又知道她有新詭計後, 便當著眾人面前詢問公司會計, 說如果早上自稱有病要晩一點才上班, 又或是上班時間陪家人, 好像女兒之類的家人去看醫生, 那是否需要扣薪金呢?

會計答曰: "病假有醫生證明, 如果公司扣咗錢也可追討回來, 公司唔俾理論上可以告上法庭, 如果冇醫生紙公司便有權扣工資...... 不過很少公司會執行咁嚴厲的, 老闆跟同事也會講人情.... 至於家人病, 若公司事前沒有公司批準而那同事又外出了, 那可以當作冇薪事假 ..... 但又係嗰句, 冇乜公司會咁絕情0既, 盞搞到位位同事都冇心機做嘢...... 我地公司依家有呢個問題咩?"

就在那一刻, 一直只是暗中行事及沉默不作聲的神經阿嬸終於突然轉身開腔!!!!!!

「幾個鐘頭咋喎, 咁都要扣人工? 朝早睇醫生, 結果都係返咗公司喎, 冇理由要醫生紙喎! 全日冇返先要扣之嘛.... 依家公司都冇話扣人工, 我上次報告咗你地成日請病假, 公司依家都冇反應啦, 都唔知點解Donald又攞返出嚟講.........」

不打自招, 我應該是不知道妳向總公司報告同事"成日請病假"一事的。我們三位同事, 半年內每人也剛好只請過兩天的病假, 而且有醫生證明。我每一次問醫生紙應怎樣處理, 她也不理不睬..... 原來暗中有計謀。被踢破了還要扮無知扮可憐.....

阿嬸, 你活在世中有何意義呢? 老公放棄你, 女兒在電話筒罵你的聲音響得每位同事也聽得一清二楚........ 其實理應同情你幫助你鼓勵你的 ....... 可是你卻選舉了作人民公敵。

大家可能會奇怪, 為何我會這麼清楚阿嬸在暗地裡的一舉一動呢? 可以說的是, 在總公司及廠寫字樓, 不討厭她的人一個也沒有。

3 comments:

casper said...

故事真係越黎越精彩, 真係好睇過百集長劇!

其實你無需要同情佢鼓勵佢, 你應該搵一個精神科醫生俾佢會比較好!!

唉, 睇完你既blog就有d灰, 都唔明點解黎個社會會有咁既人? 真係辛苦你啦!

Donald Kwan said...

casper:

我一向都話神經阿嬸係精神有問題, 或者係輕度嗰隻(不是在取笑她), 只是有誰夠膽叫她去看醫生呢...

Anonymous said...

一生難得一遇....

但她真係要看doctor

Blog Widget by LinkWithin