Thursday, October 25

神經阿嬸掟杯實錄

本以為已辭職, 只要不聞不問世事, 便可避免再跟神經阿嬸有任何瓜葛...... 怎知道本日又有好戲上演 --- 神經阿嬸掟杯發脾氣實錄。

首先要解釋三件事。

1)神經阿嬸是責任推卸是遠近馳名的, 有功自己領, 有鑊第一時間扮無知推卸給別人揹鑊, 即使那人是她的下屬。

2)神經阿嬸極愛權力, 還喜歡稱跟她的同事A是她的"手下", 同事B是Donald的"手下"。

3)日語文法中, "我", "你"兩字在說或寫方面也是可以不使用的, 利用動詞的變化及助詞的選用便可表明說的是"他"是"你"還是"我"。

例:

Xさん工場と交渉しています。 = X小姐正在跟工廠商談中。 (2 Parties)

Xさん工場と交渉しています。 = 正在跟X小姐及工廠商談中。 (3 Parties)


今天上午10時多....... 故事開始>>>

阿嬸: 你點解成日都係咁? 先斬後奏, 你做乜嘢都唔同我商量!
同事A: 乜事?
阿嬸: 我叫你咁樣做, 你又唔咁樣做, 你有冇當過我係你上司? 依家連EMAIL都SEND埋俾客, 乜都返唔到轉頭啦.....
同事A: 你叫我直接SEND個加價通知書俾客, 我實俾客鬧死, 我只係先SEND一個話有可能會加價的EMAIL俾客, 等佢有心理準備, 咁我地真係有同個客FIGHT過可唔可以平啲嘛, 事先話聲佢知, 我今晚會SEND埋個通知書俾佢.... 個客之前都鬧我話我地公司成日決定晒啲嘢先話佢知, 冇喺佢立場諗吖嘛.....
阿嬸: 佢鬧你之嘛, 依家唔鬧得吖? 我不嬲都咁做, 你係手下, 就要依我的指示做啦, 依家乜都返唔到轉頭啦...
同事A: 如果我淨係乜都聽晒你講, 我咪只係一個木偶...... 咁我都係想個客舒服啲, 都唔想佢又鬧到我"笈"我電話啫...
阿嬸: 你咁講, 我做你上司即係冇意思啦, 即係我冇價值啦... 依家邊個係上司?邊個係手下? 我最唔中意你先斬後奏! 最唔中意你SEND EMAIL前唔俾我睇!
同事A: 咁我之前問你駛唔駛SEND之前俾你睇, 你又話CC俾你得.....

(嚟啦!!!!!!)

阿嬸: 咁你做乜寫埋我個名落去吖? 你SEND EMAIL又唔係我SEND, 又唔見你寫自己個名! 你寫我個名入去, 咪即係我要負責任? 你做乜唔寫埋自己個名入去吖?
同事A: 我寫"Xさんと工場と交渉しています。", 如果我寫"が"而唔係"と", 咁就話係你同工廠傾啫, 但我寫"と"喎, 即係我都有份啦.... 其實都係你同工廠傾之嘛, 我都講埋我都有份咯....
阿嬸: 唔係咁解, 你唔寫你個名入去, 人地點知你都有份, 咁點解唔淨係寫你個名落去呀小姐, 你分明玩嘢啦! 知唔知乜都尊重? 我做得你上司, 你做乜都要俾我睇過, 你寫我個名唔寫你個名就係唔尊重我係你上司!
同事A: 如果你當自己係我上司, 我問你嘢你就教我點做啦, 唔係成日叫我自己睇紀錄自己學啦... 同埋你係我上司0既話, 就應係幫我諗辦法點同客人講, 唔係俾人鬧的就我去做, 咁.... 其實你有乜做?
阿嬸: 咩呀! 你係我手下, 我叫你做乜就做乜啦. 你寫我個名入去, 點解唔問過我.....
同事A: 唔係喎, 我用咗"と", 即係話我都有份.....
阿嬸: 你唔寫你個名人地就唔會知你都有份啦... 我唔明點解你要寫我個名入去....

(玩緊FACEBOOK PUZZLE的我終於拔刀相助!!!!!)

DK: 同事A 0既日文先係啱0既, 佢的用法真係已經講埋佢有份啦....
阿嬸: 點解我次次教訓手下你都要搭咀, 你知唔知我忍你忍咗好耐啦!!!!
DK: 你可以唔忍我喎... 同事A都係保護自己唔駛俾個客鬧得咁厲害, 先至分兩個EMAIL SEND出去之嘛... 你都做好多嘢嚟保護你自己啦...
阿嬸: ...... 做咩呀, 做乜幫住晒呀...
DK: 我都係講返件事... 同埋你真係可以唔駛忍我0既... 仲有同事A的日文表達方法係包括佢/你同工廠, 唔係淨係你同工廠.......
阿嬸: 你仲唔收聲喎!!!

(同事B加入戰圈內!!!!!!)

同事B: Donald都係講返件事咋喎, 同事A都係唔想俾客鬧之嘛...
阿嬸: 做乜呀? 三個圍攻我一個呀? 你地想點?
DK: 冇人圍攻你, 你冷靜一啲....
阿嬸: 都唔關你事, 我教手下你咁多事做乜?
DK: 都係你搞到公司咁嘈, 我先睇下發生乜嘢事啫....
同事A: Donald都係講事實啫.....
同事B: 你講嘢的語氣好少少都唔會發生咁大事啦.....
阿嬸: 明明好細件事, 你地中意攪大佢就攪大佢啦, 話知你地死......

收聲、掟杯、去廁所......

神經阿嬸以一連串動作結束了以上對話。

9 comments:

Anonymous said...

OMG

that's crazy

粉腸A said...

做佢同事會思覺失調,做佢手下會精神分裂

Anonymous said...

揾社工幫吓佢啦,唔係真係好危險,點知阿嬸佢下次會唔會玩刀玩火架

Anonymous said...

幾個人都可以咁...orz.. she is crazy

Anonymous said...

聽講﹕

“How many cars does it take to slow down traffic?"

"One on each bloodly lane!!!"

聯想﹕

"How many people does it take to start the World War III?"

"一個 bloodly 神經亞嬸﹗﹗﹗”

casper said...

兩個字形容"精彩", 送你兩個字"小心"!

Kenneth6433 said...

仲犀利過溏心風暴...

(我O係你個MOVIE BLOG link o左過黎~
睇到神經阿嬸實在太精彩...忍唔住留言..
hope you dont mind~~~)

Donald Kwan said...

Ben: 係, 不過都好好笑....

mr.wrong: 好彩我辭咗職!

C人: 哈哈, 你講下我都驚...

小奧: 就係幾個人先攪成咁囉, 大集團冇啲咁人嘛....

匿名: "一個 bloodly 神經亞嬸﹗﹗﹗”好句喎!!!

CASPER: 我會啦!謝謝!

Kenneth6433: 唔介意... 多啲交流啦... 希望你新環境新生活愉快呀!

Kenneth6433 said...

thx~^^

Blog Widget by LinkWithin