Monday, May 5

出賣朋友事件簿I: 點揀好呢?

一個月高風高的晚上......

朋友丁: 一個斯文又純品但係個樣就唔得,一個靚仔又型但係食煙party take E, 點揀好?
DK: 一個靚仔又型但係食煙--->你指我??
朋友丁: ......
DK: 一個斯文又純品但係個樣就唔得--->又係講緊我喎......嘻嘻
朋友丁: help me choose
DK: 咁你對邊個有feel啲? 同邊個一齊開心啲呀?
朋友丁: 梗係靚仔
DK: 咁咪選佢囉, 選個無feel嚟做乜...
朋友丁: 我係咪好膚淺?
DK: why?
朋友丁: maybe對另一個遲啲有feel......
DK: 都可能......選個一齊開心啲啦......但同邊個一齊開心啲呢?
朋友丁: 咁斯文嗰個都ok, 好舒服
DK: 呢次係咪想有將來呢?
朋友丁: 係架... 靚仔嗰個就激的
DK: um... 睇你想要乜啦...... 你都試過咁多次, 應該識得選邊個會有將來啲
朋友丁: 我想要靚仔但純品, 好似G君咁......
DK: um.........咁呀, 呢兩個都唔係啦喎......
朋友丁: yes, u are right... 我唔想同食煙又浦那個一齊, 同個唔靚仔似阿S先生咁又遲早break......
DK: 我可唔可以post呢段對話上blog, 最多唔開名......咁鬼得意......
朋友丁: ok呀...


5分鐘後......

朋友丁: u know i asked 3 ppl, and they all gave different answers. 1 choose the quiet one, 1 choose handsome, and u say no to both...
DK: 咁你點決擇呢?
朋友丁: let me ask one more to conclude
DK: OKOK, 你的路你自行決定......


如果有人問你同樣問題, 你便知誰是朋友丁

7 comments:

小臭 said...

嗯....揀靚仔,因為性格呢d野太有欺騙性,反而外貌係what u see is what u get,打死無怨.

Anonymous said...

哈哈,好笑...但係如果我揀就梗係斯文果個啦,認同小臭果句what u see is what u get,反正老左都係甘嘎樣。相反,夜浦飲酒take E果個,吾使年老都可能未老先衰了...

casper said...

我又覺得咁, 男人唔壞冇人會要, 如果果個靚仔係玩夠, 我又唔介意揀佢, 咁當然佢未玩夠, 我就唔會考慮! 相反斯文果個係唔蒲, 不過如果佢未蒲過既仲死, 到拍到咁上下先身痕去蒲, 到時咩到返唔到轉頭, 唔好話take E, party, 到時group sex, SM咩都齊, 唔方冇揀錯!! 所以都係搵個玩夠既, 真係收心養性既比較好...

Anonymous said...

casper你講嘎係未知性之事耶,要明白世事就無絕對,你說的吾一定係錯,但都吾一定會發生。其實我地講甘多都無用,決定權都吾係我地度,不如我地叫板主最後將結果話俾我地知女主角揀左邊個好d啦。如果係我,我估揀左靚仔果個。所謂「抱得美人歸,做鬼也風流」,看來我都係膚淺的女人,哈哈...

CH Mak said...

爲何最後要選擇的永遠是兩個非常不同的人?是cliche? 還是我們自己不肯定自己要什麽?而且兩個同時進行,朋友丁都算分身有術。是split personality嗎?haha.

Anonymous said...

HA HA...split personality?好似無關係bo~吾知要咩?或者啦。但是,人都係甘ge~就係要揀就揀個自己認為最喜歡和最好的,當兩個人各有優點的時候,人就會揀來揀去。

Donald Kwan said...

haha, 各位朋友也要各式意見....

老實說, 情愛就好像一串夢....

Blog Widget by LinkWithin