Wednesday, May 28

只有山水的沙巴

老闆跟日本同事阿四跑了上廣州, 香港OFFICE又自由了。

同事C大談她上星期到沙巴阿庇住RESORT及其他上山下海的4天遊歷, 真令人JEALOUS......

自己每次到阿庇也只是轉機走不出機場, 到其他城市也是工作工作, 沒有一次能靠近海面(雖然每個城市也是沿海城市)。

潛水、激流、看猩猩、夜探螢火蟲……

未來一年, 最少也要有一次不是為工作而去!

8 comments:

casper said...

我出左特平機票, 攞左兩晚免費酒店, 準備九月份去沙巴, 今次去要食同瞓, 好好relax下...

Donald Kwan said...

CASPER,

嘩, 真係好想去好好食同瞓啊..

casper said...

馬航有online special去沙巴, 你都可以睇下, 我張機票加埋稅都係7百幾蚊來回, 而家應該仲有少量, 你可以安排下同林生去"好好食同瞓啊!"

casper said...

俾埋個website你睇下:
http://www.malaysiaairlines.com/

0 fare至幾百蚊, 抵到爛!!

到時酒店可以搵我幫你book, 搵間平既俾你, 哈哈!! :)

Donald Kwan said...

CASPER:

你去沙巴邊處呀? 我同事C係去KOTA KINABALU, 我其實都想去KOTA KINABALU, 一嚟唔駛再轉機, 二嚟除了玩POST裡提及的, 仲想上神山睇日出啊.

casper said...

我九月係去沙巴既Kota Kinabalu, 而家馬航都係promotion都係Kota Kinabalu!!

一般話去沙巴旅遊都係Kota Kinabalu中文叫哥打京那峇魯或者地區代號叫BKI, 馬航同港龍有直航飛機去沙馬!

你去個果地方山打根Sandakan, 一般旅遊人士比較少去, 因為要係沙巴轉機, 比較麻煩, 不過佢係一個游水,出海同潛水既好地方!!

神山我去過一次, 有得泡溫泉, 不過車程比較長, 行得又比較多, 今次去可能會再去一次, 因為同行的人全部未去過沙巴!

Donald Kwan said...

CASPER,

聽當地人講, 潛水最好去斗湖(TAWAU), 不過自己去的話, 都會只去KK, 一來從未離開過機場, 二嚟想上神山.... 如來有温泉...正!!!

casper said...

不過你唔好對個溫泉咁大期望, 我上次去我覺得好似中山個d溫泉池, 有獨立屋, 不過要玥俾錢, 仲有要等, 都幾攪笑!!

如果你係去KK, 咁快d book啦, 仲有少量平機位!!

Blog Widget by LinkWithin