Sunday, May 25

初戀的感覺

關於初戀的感覺......


像新鮮而昂貴的胡椒?

像大熱天下的長靴?

像香港式的三截熱狗?

像Blue Girl及Yellow Boy?

像喜劇之王中的張柏芝?


這個話題, 在大坑的美味街邊檔笑了一夜。



從來也難以界定那一段是自己的初戀?


一起上學下課會拖手會管接送沒有吻的算不算?

沒有經過3個月試用期的算不算?

還是要曾一起渡過一個晚上的才算?


原來不同定義下, 我的初戀有3段。

8 comments:

F4 said...

我早已忘了.
有時懷疑我是沒有初戀過的.

casper said...

咩叫初戀??
真係好難界定...
如果好似你咁講, 我相信我真係初戀無限次!!

naruto said...

真係喎!
我其實都有問自己呢個問題,答案都同你一樣

Donald Kwan said...

F4:

如果你同我一樣, 定咗係"過到三個月"先算係真係同那人拍過拖, 咁你可能真係未試過初戀喎 :p

Donald Kwan said...

CASPER,

有無限次初戀, 好好喎, 唔係咁易尋回初戀既感覺架 hehe...

Donald Kwan said...

naruto:

所以呢, 我口中的初戀情人, 其實可以係指緊不同的幾個人架...

casper said...

初戀係點唔重要, 我覺得而家最重要係好好珍惜眼前人, 好好談戀愛就夠...

Donald Kwan said...

CASPER:

你啱, 不過講開又回憶下咁啫...嘻嘻

Blog Widget by LinkWithin