Thursday, May 15

出賣自己事件簿: 藍魔黑

DK: 頂.......個日本老闆又叫我同一份REPORT做幾次, 仲斗錢緊3個禮拜前見的客個REPORT身上
40幾件: 佢煩唔煩呀?
DK: 我本身已做了一款, 咁上星期有個日本仔又SEND一款嚟, 老闆叫我好似日本仔咁做多一款, 我做起, 老闆又SEND俾個日本仔睇下, 日本仔回覆加了幾句藍字, 老闆逐個逐個同我對, 話我點解人地寫到咁多, 我咁少...... 我話我之前你叫我做那個款都有寫到, 不過係英文, 呢個係日文......我都可以copy過嚟再譯做日文....... 係咪寫日文好啲呢? 佢又話唔係, 寫中文都得, 因為只係我一個人睇的......
40幾件: 個 REPORT 又係唔關佢事架喎~
DK: 係, 佢都係負責睇下咁...... 老闆叫我跟著日本仔的藍字COMMENT去MODIFY之後再SEND俾佢...... 我問佢, MODIFY乜呢......我最多可以MODIFY佢的藍字日文變成英文......咁佢睇睇又話......咁唔駛, 翻譯好浪費時間......我依家就做緊, 藍字變黑字的MODIFY喇.......跟住再要send俾佢睇......
40幾件: 你公司都鬼好得閒....
DK: 唔係, 老闆佢中央集權十萬樣嘢要顧, 連馬來西亞那邊的公司招牌都係佢一個人負責去訂......我下星期出差, 要做起5個POWERPOINT, 但仲有3個等緊日本俾料先可以開始做......都唔好話日本人做嘢好有效率, 老闆成日打電話send e-mail去鬧日本總公司的同事, 話佢地做嘢唔交帶唔清唔楚....... 啲日本人做嘢成日都要三催四請, 淨係得我老闆精力過剩.......

2 comments:

小臭 said...

我從來冇諗過日本人做嘢好有效率喎.佢地咁多繁文縟節,有效率極有限.

陳娃 said...

唔能夠相信下屬, 凡事都要"親力親為" 的老細, 個人認為是最失敗的老細 ..

日本人做野一向都無效率, 乜lun 都要整個powerpoint 解釋 .. 低q能. 最有效率咪就係催我交野時lol.. diu la sing ..

Blog Widget by LinkWithin