Wednesday, May 28

請病假翌日

T: 你昨天做乜請病假?
D: 發燒, 全身無力, 感冒
T: 醫生證明呢?
D: 拿......
T: 上面寫乜呀? 睇唔到佢寫你乜病喎......
D: 睇過...... 我都睇唔到佢寫乜喎
T: 發燒......幾度?
D: 探熱後話99點幾度......
T: (按計算機)即係37點幾度......
D: 唔知呀, 我冇計過….總之全身冇力…食咗藥, 睡了一天......
T: 你身體好差下喎......
D: 都唔係...... 間唔中好唔舒服, 知道食咗葯會昏睡, 先會請假
T: 如果你病又咁啱要出差, 公司會好大損失喎......
D: 如果定咗要出差, 病都會去.....
T: 唔係呀, 病咗點去? 病咗就要休息.....但你出差時病又點算呢?
D: 好似出差咁重要的事既話, 病咗都會頂硬上......
T: 咁啦, 你諗三個方法, 令自己身體好啲, 以後唔會病啦......
D: 好, 我諗諗, 寫份報告俾你!


DIU LA SING!!!!

4 comments:

CH Mak said...

“咁啦, 你諗三個方法, 令自己身體好啲, 以後唔會病啦......”


咁你快d發表你的報告。我相信香港縂商會會頒個獎表揚你。:)

casper said...

CHI NA SIN!!

咁多人死唔見佢死, 你叫佢熟讀勞工法例先講, 唔係俾人屌唔好問點解!!

Donald Kwan said...

CH MAK:

我係咁答佢, 但我唔會寫的... 仲有九萬份重覆又重覆的工作報告未得閒交俾佢啊 HEHE...

Donald Kwan said...

CASPER:

HAHA, 我諗佢就係知勞工法例, 又唔可以唔俾我請病假, 咪大下我咁...

不過, 在管理層面上, 出口懷疑部下請病假的因由係大忌...... 10個病8個都唔係真係好病甚至乎只係咋病, 所以只可以心裡諗不可以用口說出來...... 做管理, 永遠係好難既...

Blog Widget by LinkWithin