Tuesday, June 3

Have Sex with the Whole City...

A: 頭先XX戲院啱啱先開始網上訂票, 已經俾人訂咗一半...
D: WOW... 咁你仲唔快啲訂...
A: XXXX星期四仲係細院做, 星期五改大院啦....另一間戲院又應該俾人包場喎, 一開始預售又滿晒既....
D: 我諗都係....
A: 噢, 都係買唔到....
D: WHY?
A: 我諗我頭先買o個陣俾人截左糊...而家得番最前兩行, 要去第二度睇了
D: 好彩我昨天訂咗, 真係唔好咁老定....去xx啦, 勁多位喎...
A: 我不喜歡xx...
D: 嘩...XXX開畫日做15場呀, 昨日我訂時都係做5場咋.....

6 comments:

Anonymous said...

終於買到

naruto said...

好似真係全城盛事咁喎!

casper said...

死啦... 我連之前做電視都冇咩睇過, 都唔知睇唔係電影好!

Donald Kwan said...

A:

恭喜你... 對你來說第一晚睇好重要...

Donald Kwan said...

naruto:

haha, 對我地呢班朋友嚟講係盛事, 但都好多一啲興趣都冇架...

Donald Kwan said...

casper:

其實我都冇睇晒咁多個season架, 唔係super fans嚟...

Blog Widget by LinkWithin