Monday, June 30

三千金的一天

買了新相機, 我家三千金很自然地成為新科技的白老鼠啦......


小bu: 我係金毛MEOW唔係白老鼠呀!


妙芝太后: 你唔好以為依家個個都注意你就咁得戚,
過多兩個月我咪又做返老佛爺......


小bu: 行萬里長城不如讀萬卷書啦......


金仔: 咁close-up???
好彩我唔同肥bu, 食極唔肥啫......


小bu: 太后吉祥, 我幫妳搞掂咗佢啦......


金仔: 俾你影到我用手飲水咁唔文明添......


妙芝太后: 老老實實...
都係小健子個安樂腡最暖最舒服......

2 comments:

naruto said...

原來有咁多隻家貓:)好靚

F4 said...

your new camera is good. it can make your home look bright.

Blog Widget by LinkWithin