Tuesday, June 3

跳槽夢

C: 我好慘呀
D: WHY? 因為皮質醇偏高?
C:我周圍d人都好陰濕......係因為佢地陰濕, 所以我先皮質醇偏高......我第一日入黎, 已經覺得好唔妥......(下刪數百字)
D: UM..... 做住先啦, 唔好又轉工啦
C: 我都係呻下啫...我會忍... 但係唔好係咁踩隻腳埋黎
D: 唉...打工is never easy啦
C: 我始終未過probation......
D: 係..... 其實轉去第二度, 又有第二度的問題, 除非人工多好多, 或者直情轉FIELD啦
C: 係呀...所以, 最好有人高薪搵我跳糟.... 如果唔係, 可能都要o係度做一排
D: ???? 咁邊個會無端端搵你跳槽呢?????
C: 其實以前都有過架...不過我以前唔想咋ma
D: 哦...皮質醇偏高就唔好發咁多夢啦......

No comments:

Blog Widget by LinkWithin